Werken bij OBS de Zwaan

Kom werken op basisschool De Zwaan, dé Daltonschool in Zwanenburg!

Openbare Daltonschool de Zwaan telt 400 leerlingen en staat in Zwanenburg. In ons team draait alles om samenwerking en ontwikkeling. Samen gaan we voor kwaliteit. We staan voor elkaar klaar, nieuwe collega’s worden goed begeleid en je staat er nooit alleen voor.

We zijn volop in ontwikkeling. Als nieuwe collega mag je meedenken en -bouwen, je input wordt gewaardeerd. We zoeken meedenkers op verschillende vlakken: onderwijsvernieuwing, inrichting van het nieuwe gebouw en schoolontwikkeling. We geven jou de ruimte om te innoveren.

Ons team staat open voor nieuwe ideeën. We volgen trainingen graag gezamenlijk, we maken er een leerzame en leuke dag van. Verantwoordelijkheden binnen onze school delen we. Zo is er altijd een parallelcollega die met je mee kan denken of met wie je samen dingen kan oppakken. We hebben op de Zwaan de werktijden losgelaten. Na schooltijd (vanaf 14.00 uur) kun je je eigen tijd indelen. Met mooi weer eerder naar huis? Je eigen kind van school halen? Je kunt je werk ook thuis of op een ander moment afmaken!

Onze collega’s kunnen het beste vertellen hoe het is om op de Zwaan te werken. Lees de verhalen van Daniëlle en Matthijs!

De Zwaan groeit, ouders en leerlingen zijn tevreden. Dit succes is te danken aan ons team van onderwijsprofessionals dat met veel plezier op De Zwaan werkt. We  verwelkomen jou graag in ons team!

Kijk eens bij onze vacatures of neem contact op voor een rondleiding. Momenteel hebben wij geen vacatures. Toch interesse? Kom een keertje bij ons kijken! We groeien en hebben binnenkort vast weer vacatures!

Met vriendelijke groet,
Wendy Romijn en Lisette Keus
06–14978779 of 06-14265086
directie@obsdezwaan.nl

Redenen om te willen werken op De Zwaan

1. We hebben de allerleukste én allerbeste collega’s van de regio. Ons team is echt top!
  2. De school is goed georganiseerd, het team is in balans en we hebben onze zaakjes op orde.
  3. Onze school krijgt nieuwbouw en jij mag meedenken over de inrichting!
  4. We zijn verankerd in de hechte dorpsgemeenschap Zwanenburg en dat betekent dat we korte lijntjes hebben met ouders en partners in het dorp.
  5. We zijn bezig ons onderwijs te vernieuwen en jij mag meedenken hoe.
  6. Als je wilt doorleren en jezelf ontwikkelen, dan bieden wij jou de ruimte om dat te doen.

Onze vacatures