Het bestuur van Floreer zoekt per 1 augustus voor
Daltonschool De Zwaan een
leerkracht bovenbouw voor 1,0 fte (minder is mogelijk)

Als jij het leuk vindt om mee te denken en bouwen aan toekomstbestendig onderwijs, dan ben je bij Daltonschool de Zwaan absoluut aan het juiste adres. Onze succesvolle school is op weg naar een
gloednieuw schoolgebouw.

Over de school

Daltonschool de Zwaan telt 400 leerlingen en heeft 16 groepen. Het team is enthousiast, positief en in balans. Het onderwijs is goed georganiseerd en we zijn met elkaar volop in ontwikkeling. Samen gaan we voor kwaliteit.
Daltonschool de Zwaan staat in Zwanenburg, een dorp met een hechte gemeenschap en bewoners die trots zijn op hun dorp.

De Zwaan groeit, ouders en leerlingen zijn tevreden. Dit succes is te danken aan ons team van onderwijsprofessionals dat met veel plezier op de Zwaan werkt. Onze collega’s kunnen het beste vertellen hoe het is om op de Zwaan te werken. Lees hun interviews op onze website!

We hebben op de Zwaan de eindtijden voor een werkdag losgelaten. Na schooltijd (vanaf 14.00 uur) kun je je eigen tijd indelen. Met mooi weer eerder naar huis? Je kind zelf van school halen? Je boodschappen doen? Je kunt je werk ook thuis in de avond of in het weekend afmaken.

Over de functie

We zoeken een leerkracht voor de bovenbouw. Ook als je minder wilt werken, ben je van harte welkom om te solliciteren. De leerkracht die wij zoeken is enthousiast en bereid om met het huidige team te streven naar een school waar iedereen tot zijn recht komt op zowel cognitief als op sociaal-emotioneel gebied. We vinden het leuk als je mee wilt denken over de ontwikkeling van onze school. We hebben de methode BLINK geïntegreerd die uit gaat van gethematiseerd werken. Leesmotivatie staat voorop!

Dit bieden we jou

• Een heel fijn team met leuke (parallel-)collega’s, waar samenwerking voorop staat.
  • Alle ruimte en faciliteiten om je verder te ontwikkelen en door te groeien.
  • Een mooie werkplek en uitzicht op een nieuw schoolgebouw.
  • Zwanenburg is goed bereikbaar. Een kwartier rijden vanuit Hoofddorp, 20 minuten vanuit Nieuw-Vennep en vlakbij Amsterdam en Haarlem.

Denk jij dat Daltonschool de Zwaan bij je past? Bel of mail dan naar directeuren Wendy Romijn of Lisette Keus, directie@obsdezwaan.nl / 06-14 97 87 79 of 06-14 26 50 86. Als je graag eerst vrijblijvend kennis wil
maken of de school wilt zien, voel je dan ook vrij om te bellen. We ontmoeten je graag! Neem je ook alvast een kijkje op onze website?! www.obsdezwaan.nl.